nvidia-legacy

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Śro, 18 Mar 2009, 20:48:19 CET

Dnia środa, 18 marca 2009, Grzesiek Sójka napisał:

> Fajnie tylko, ze ja nie widze zadnego legacy2 lub legacy3.
> Dla mnie nv sie nie nadaje bo mam dual-head.

Zgodnie z ustaleniami z pld-devel-pl, rzeczy typu nvidia-legacy, kde-3.x
itp. wylądowały tutaj: ftp://ftp.pld-linux.org/dists/3.0/obsolete/ i nie
będą dalej utrzymywane chyba, że znajdzie się ktoś chętny. Ogólnie, są tam
pakiety, które nie "nadążają" za obecnym rozwojem Th.

PS. Sam używam kde-3.x, ale nie dziwię się, bo nad nim już nikt nie pracuje,
teraz para idzie w kde-4.x. A z grafiką to jest jeszcze pokrętniej (też
ciągle używam starszego jądra z konieczności). Mamy po prostu okres
przejściowy - stare rzeczy zostały odrzucone, a nowe jeszcze nie do końca
działają. Dobrze chociaż, że nikomu nie przyszło do głowy zupełnie tych
pakietów z ftp wywalić :-)