[th] coreutils instaluje się poraz n-ty

Paweł Zuzelski z w xatka.net
Pon, 23 Mar 2009, 09:15:00 CET

On Fri, 20 Mar 2009, Paweł Kośka wrote:

> [...]

A ja mam test case.
Aktualne th, w pustym katalogu robię install poldek a następnie
install bash. Poldek drugi raz ciągnie pakiet setup.

U mnie wygląda to tak:
http://xatka.net/~z/setup_installed_twice.txt

Próbowałem kilkukrotnie. To jest w pełni powtarzalne.
Ma ktoś pomysł o co chodzi?

--
Pozdrawiam,
Paweł