xfce4

Grzesiek Sójka pld w pfu.pl
Czw, 26 Mar 2009, 16:39:28 CET

Witam,

Mam kilka pytań dotyczących xfce4.
1. Jak ustawić żeby nowe okna pojawiały się na wierzchu?? Od razu mówię,
że mam "new window focus" ustawione na off i przed ostatnim upgradem
działało ok. Dokładniej nowo utworzone okno pojawiało się na wierzchu i
nie było aktywne.
2. Próbuje dodać xfce4-mixer do toolbaru ale wylatuje mi:
http://www.mini.pw.edu.pl/~sojkag/err.jpg
Czego mi brakuje??
3. Mam zainstalowany radio-plugin. Jak kliknę myszką żeby go włączyć to
jest ok. Działa, zmienia kanały, generalnie cacy. Jak kliknę żeby go
wyłączyć to przez chwilę mam "-off-" a potem znów pojawia się nazwa
stacji tyle, że bez dźwięku. Po kolejnym kliknięciu znowu przez chwilę
mam "-off-" a potem nazwa stacji, tak jak by radio było włączone tyle,
że nic nie słychać. W tej sytuacji, żeby włączyć radio muszę kliknąć raz
żeby pojawiło się "-off-" a potem drugi raz zanim pojawi się nazwa
stacji i wtedy gra. Poprawne wyłączenie jest niemożliwe. Jeśli kliknę
żeby wyłączyć i odpalę tvtime to nie jestem w stanie zmieniać kanałów.
Żeby tv działało poprawnie to muszę wyłączyć X'y i włączyć je ponownie.