apache, .htaccess i zmienne PHP-a - problem

Dariusz Krzempek darek w pekdar.net
Wto, 31 Mar 2009, 11:36:41 CEST

Arkadiusz Rdest pisze:

> umiesc to bezposredni o w konfiguracji virtualhosta:
>

> <VirtualHost *:80>
>    ServerName ble.pl
>    DocumentRoot "/home/users/konto/public_html"
>    php_admin_flag register_globals on
> </VirtualHost>

Umieściłem. Nie działa. Zmienne globalne PHP-a nie są nadpisywane przez
definiowane w virtualce :/
Jestem przekonany że gdzieś, coś jest włączone co powoduje że to nie
chce działać. Może to jakiś dodatkowy patch na Apache? PHP? gdzie tego
szukać?

Czy mógłby mi ktoś podesłać konfigurację jednej swojej virtualki komu to
działa? konfiguracja php.ini oraz apache.conf, 10_common.conf też
mogłyby być pomocne.
Darek