s2ram

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Śro, 6 Maj 2009, 11:59:16 CEST

Dnia wtorek, 5 maja 2009, Robert Grauzenis napisał:
[...]
> Super, rozumiem, że u Ciebie wszystko działa bez zarzutu?

Nie tak całkiem bez zarzutu, czasami potrafi się nie wybudzić albo zaczyna
świrować grafika. Jakiś rok temu, na obowiązujących wtedy kernelu i
sterownikach do X-ów problemu nie było. Potem różnie - psuli, naprawiali.
Teraz używam głównie tuxonice i hibernacji na dysk - działa mniej-więcej
dobrze. s2ram różnie, ale podobnie. Problemem jest tu wyraźnie grafika.