Re: quagga - błędy z weekendu

Jarosław Kłopotek jkl w interduo.pl
Śro, 6 Maj 2009, 20:38:00 CEST

> 0.98 nie ma jeszcze obslugi AS32 wiec nie byla podatna :)

To ja może się dołożę też trochę z innej rurki.

Mam prośbę
Jest ktoś w stanie zbudować mi paczkę dla TH dla architektury i686
z quaggą w wersji 0.98.6. bo z nową są problemy.

Mam dwie stacje w jednej lokalizacji na obu odpalona jest quagga z
repozytorium th w wersji najnowszej.
Na stacji obok z AC robię restart usługi co powoduje kernel panic na
stacji z TH.

Jak mam kernel panic jak zapisać informacje które wyrzucił mi system?

--
Jarosław Kłopotek
tel +48 607 893 111