kde4-kdeplasma-addons-networkmanager - jak to działa?

Sylwester Gruszka gruszex w gmail.com
Sob, 9 Maj 2009, 12:24:39 CEST

Dnia piątek 08 maja 2009 o 10:30:46 Michal Kochanowicz napisał(a):
> Cześć
>
> Zmuszony brakiem wsparcia dla KDE3 zainstalowałem KDE4. I nie mogę dojść
> do ładu z networkmanagerem. Niby dodałem ten widget, bo w okienku "add
> widget" jest przy nim żółta gwiazdka (jest też klepsydra - co to
> znaczy??) ale nie widzę go nigdzie na ekranie.

Żółta gwiazdka oznacza, że kliknąłeś na szarą gwiazdkę i tym samym dodałeś
widget do kategorii 'ulubione'. Klepsydra oznacza że kiedyś już tego widgetu
użyłeś.
Kliknij sobie na combo-box nad listą widgetów (z napisem "wszystkie elementy")
to zobaczysz opcje filtrowania tej listy wg w/w i dodatkowych kryteriów.

Co do network-managera to nie używam i nic o nim nie wiem.

--
Pozdrawiam,
Sylwester Gruszka