[kde4] kbluetooth

Przemysław Gierski pgierski w o2.pl
Sob, 9 Maj 2009, 17:11:46 CEST

Kamil Dziedzic pisze:
> Chcę wysłać na moją nokię e50 pliki i za cholerę mi się to nie udaje. Aplet
> kluetooth4 wywala się z errorem :org.openobex.Error.NotFound". Aplet
> bluetooth-aplet (paczka bluez-gnome) wywala się z
> komunikatem 'Method "CreateBluetoothSession" with signatue "ss" on
> interface "org.openobex.Manager" doesn't exist.
>
> Dodatkowo w tym aplecie opcja przeglądania telefonu jest nie aktywna.
>
> Co robię nie tak?:/

Obawiam się, że nic nie robisz "nie tak".

Męczę się z tą marną obsługą bluetooth od chwili, gdy przeszedłem na KDE4.
W tej wersji, jaką mamy w repo działa odbieranie plików po bluetooth,
wysyłanie u mnie kończy się takim samym błędem jak u Ciebie.
Obecnie, gdy mam coś do wysłania na telefon (Nokia E51) włączam Windowsa
XP pod VirtualBoxem i tam sobie dongla USB używam
--
Pozdrawiam, Przemysław Gierski.