[kde4] wifi

Kamil Dziedzic kamil.listy w klecza.pl
Pon, 11 Maj 2009, 01:19:12 CEST

Kamil Dziedzic:
> Czego używacie do wifi? Zainstalowałem aplet
> kde4-kdeplasma-addons-networkmanager ale niestety wywala mi całą plazmę jak
> wepnę wtyczkę. I to wywala tak, że już nie wstaje. Wifi działa chociaż samo
> zachowanie tego apletu pozostawia wiele do życzenia - ale to już
> szczegóły:)

kde4-kdeplasma-addons-networkmanager w wersji 965165 już nie wywala mi plasmy
przy wpinaniu kabla - działa ok. Dodatkowo widzę, że poprawili wspomniane
zachowanie apletu (warstwy po kliknięciu lewym czasem, źle się układały).

Dzięki tommat ;)

No to tylko szkoda, że nie pokazuje jeszcze siły sygnału bezpośrednio na
pasku.

--
Pozdrawiam, Kamil Dziedzic