logrotate squid

Tomasz Ligocki tligocki w gmail.com
Wto, 12 Maj 2009, 11:07:28 CEST

W dniu 2 maja 2009 15:35 użytkownik Robert Grauzenis <dzeus w dc.net.pl> napisał:
> Na /var nie mieszczą mi się już archiwa ze squida i chciałem je odkładać
> partycji /home, da się coś takiego zrobić?

Taka jest właściwość logrotate:
http://www.rt.com/man/logrotate.8.html

olddir directory
              Logs are moved into  directory  for  rotation.  The
              directory  must  be  on the same physical device as
              the log file being rotated.  When  this  option  is
              used  all  old versions of the log end up in direc-
              tory.  This option may be overriden by the noolddir
              option.

Ale widzę, że inne dystrybucje próbują to zmieniać:

Pozdrawiam,
Tomek Ligocki