Sesje terminala (profile konsoli) w kde4

Bartosz Go?ek bartosz.golek w gmail.com
Wto, 12 Maj 2009, 14:35:48 CEST

W dniu 12 maja 2009 09:29 użytkownik Tomasz Witek
<tiwek w manta.univ.gda.pl>napisał:

> sprobuj
>
> $ su -

Wcześniej się nie odzywałem bo sobie właśnie tak radziłem. Nie ukrywam
jednak że wolałbym mieć w Menu "Terminal - Tryb administratora" tak ajk było
w 3.5 w narzędziach administracyjnych.