Th: Dwa pytania o ipv6

Remigiusz 'Enleth' Marcinkiewicz enleth w enleth.com
Nie, 17 Maj 2009, 17:54:07 CEST

Dnia niedziela 17 maja 2009, Jacek Osiecki napisał:

> IPv6 addrconf: prefix with wrong length 56

Mam to na jednym dedyku hostowanym w OVH (PLD Th z dystrybucyjnym kernelem,
jakaś wersja sprzed 2-3 miesięcy), nie miałem czasu tego diagnozować ale
ponoć to coś związanego z konfiguracją ich sieci.

--
Remigiusz "Enleth" Marcinkiewicz, enleth w enleth.com
WWW http://enleth.com http://heroes.net.pl