iceape-1.1.16-1 Ti

Marcin Krol hawk w limanowa.net
Pią, 22 Maj 2009, 22:06:16 CEST

> Witam
>
> Czy działa komuś iceape-1.1.16-1.i686 na Titanium ? Bo u mnie po
> uruchomieniu jest tylko pasek "Dalej Wstecz" i puste zakładki, niema
> menu i na głównej formie są tylko czerwone literki :)
>
> Usuniecie ustawień nic nie zmienia
> Przestało działać po upgrade do tej wersji.
>
> Pozdrawiam

Cos jest porzadnie nie tak z Iceape, niestety nie udalo mi sie dojsc co
jest przyczyna poza tym, ze ustawienia z prefs.js maja jakies znaczenie.

Ostatnio akurat instalowalem nowy system i okazalo sie ze:

1. Uzycie starego profilu konczylo sie tak jak opisujesz albo zoltymi
okienkami z wyswietlonymi na czerwono bledami XML. Pomoglo
odinstalowanie wszelkich wtyczek, skorek itp, ale ponowne ich
zainstalowanie znow wywalalo Iceape w kosmos.

2. Zalozenie nowego czystego profilu - okienka z bledami XML. Ba. Nawet
czasem przy zakladaniu profilu byly jakies dziwne bledy. Znow pomoglo
odinstalowanie wszelkich dodatkow. Jak juz profil sie utworzyl to
wszystko w miare dzialalo, nawet po doinstalowaniu spowrotem wtyczek i
skorek. Niestety czesc opcji nie jest zapisywana, a raczej jest usuwana
z prefs.js po zamknieciu programu. Denerwujace i nieakceptowalne chyba
ze chce sie konfigurowac program przy kazdym uruchomieniu.

3. Ostatecznie uzyskalem dzialajaca wersje tak:
- usuniecie wszelkich dodatkow z systemu
- usuniecie wszelkich pozostalosci z pkt 1 i 2 czyli calego profilu
- wgranie starego profilu
- ustawienie domyslnej skorki
- wgranie skorek i wtyczek

Teraz dziala bez problemu. Z tego co google podpowiedzialy w czasie
testow to problem jest nie tylko w PLD, ale tez w Debianie i innych. Nie
mam niestety obecnie czasu zeby go zglebic i poprawic.

M.