live z pakietami

Pawel Kwiatkowski qwiat w o2.pl
Wto, 26 Maj 2009, 00:23:54 CEST

Witam,

Mówiło się kiedyś o snapshotach th, napomknąłem wtedy o pomyśle
wrzucenia paczek na Live.th - czegoś na kształt snapshotu. W końcu się
zebrałem i przygotowałem eksperymentalne ISO, które można pobrać stąd:
ftp://ep09.pld-linux.org/people/qwiat/toys/pld-live_th_plus.2009.05.i686.iso

Obraz to klasyczne PLD-Live.th z ponad dwoma tysiącami paczek i686
+noarch o łącznej objętości 705MB. Pełna lista:
ftp://ep09.pld-linux.org/people/qwiat/toys/pld-live_th_plus.2009.05.i686.txt

Wrzuciłem paczki, które pozwolą zainstalować gnome i kde4 z metapakietów
i garść popularnych demonów, jak apache, postfix, bind. Wszystkie
pochodzą z oficjalnych buildów z th i th-ready z okolic połowy maja.

Pakiety znajdują się w katalogu /home/packages, a do konfiguracji poldka
jest dodane źródła 'liveth'. Do nowych zabawek dobieramy się
następująco:

1. bootujemy live
2. logujemy się, najlepiej jako live
3. przygotowujemy partycje, np.: