Re: by³o fajnie

Grzegorz Sójka pld w pfu.pl
Wto, 26 Maj 2009, 18:16:05 CEST

Witam,

Mam k³opot z jednym szrot-serverem. Maszynka na Abit BP6 + 2 x Celeron
433 w 500Mhz a na tym Th-i686 w miarê up-to-date. Mniej wiêcej po
tygodniu przy próbie zdalnego logowania pracy dostaje takie
komunikaty  "Too many open files in system".  Jak w³±czê konsole z
komunikatami kernela to jest tam co¶ w rodzaju:
VFS: przekroczono maksymaln± liczbê otwartych plików (tyle, ¿e po
angielsku, i dok³adnie nie pamiêtam jak to idzie). Ma kto¶ jaki¶
pomys³ bo ja ju¿ z miesi±c walczê i nic. Nawet jak puszczê go na
nominalnej prêdko¶ci to jest to samo.

Serdecznie pozdrawiam i z góry dziêkuje za wszelkie podpowiedzi.

grze$

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-users-pl