VFS: file-max limit

Grzegorz Sójka pld w pfu.pl
Wto, 26 Maj 2009, 18:32:01 CEST

Witam,

Mam kłopot z jednym szrot-serverem. Maszynka na Abit BP6 + 2 x Celeron
433 w 500Mhz a na tym Th-i686 w miarę up-to-date. Mniej więcej po
tygodniu przy próbie zdalnego logowania pracy dostaje takie
komunikaty  "Too many open files in system".  Jak włączę konsole z
komunikatami kernela to jest tam coś w rodzaju:
VFS: przekroczono maksymalną liczbę otwartych plików (tyle, że po
angielsku, i dokładnie nie pamiętam jak to idzie). Ma ktoś jakiś
pomysł bo ja już z miesiąc walczę i nic. Nawet jak puszczę go na
nominalnej prędkości to jest to samo.

Serdecznie pozdrawiam i z góry dziękuje za wszelkie podpowiedzi.

grze$