[TH/x86_64] uvesafb vs cn vs v86d

Zbyniu Krzystolik zbyniu w geocarbon.pl
Czw, 28 Maj 2009, 21:38:55 CEST

Łukasz Maśko napisał(a):
> Już dawno o tym pisałem na pld-devel, ale osoba zajmująca się geninitrd nic
> z tym nie zrobiła. Trzeba zmienić plik /lib/geninitrd/mod-uvesafb.sh:

Masz rw, śmiało popraw to tak jak uważasz. Nie ma osoby zajmującej się
geninitrd, a jak widać zainteresowanie jest znikome. Tyczy się to
również <200804262349.40690 w laptok.ed.pl>, dodaj te moduły, są
potrzebne. Nawet jeśli nie ma pomysłu, który swap/file wybrać.
Może da się sprawdzać czy którykolwiek z nich będzie ładowany i w takim
wypadku wyrzucać błąd?

Pozdrawiam,
Zbyniu
--