kpackagekit się wywala

Sylwester Gruszka gruszex w gmail.com
Sob, 30 Maj 2009, 10:16:03 CEST

Witam,

mam problem z kpackagekitem, kiedy kliknę na "Software Updates" to chwilę tam
coś niby przeszukuje ale potem okienko znika. Uruchomiłem sobie z terminala i
mam tak:

$ kpackagekit
KPackageKit(5324) kpackagekit::KPackageKit::newInstance: SHOW UI!
KPackageKit(5324) kpackagekit::KPackageKit::showUi: GO UI!
KPackageKit(5324) KpkAddRm::setCurrentAction:
KPackageKit(5324) KpkTransactionBar::setBehaviors: Hide! 1
<a teraz uwaga, klikam w Software Updates...>
$ KPackageKit(5324) KpkTransactionBar::setBehaviors: Hide!1
enumFromString ( Status ) : converted "" to "" , enum value -1
enumFromString ( Status ) : converted "" to "" , enum value -1
kpackagekit: symbol lookup error: /usr/lib/libkpackagekitlib.so: undefined
symbol: _ZN10PackageKit7Package5stateEv

i zostaję na lodzie :/ PackageKit i kpackagekit najnowsze z poldka ( i wydaje
mi się, że popsuło się właśnie po zaktualizowaniu (k)PackageKita ale głowy nie
dam)

--
Podrawiam,
Sylwester Gruszka