bttv & radio

Krystian Tomczyk krystian w kamionek.net
Sob, 30 Maj 2009, 14:07:02 CEST

Dnia 2009-05-30, sob o godzinie 13:40 +0200, Grzegorz Sójka pisze:

> A mógł byś tę myśl  nieco rozwinąć?? Zawsze tak było (na
> wcześniejszych jajcach) i chodziło cacy.
Po prostu mi się nie podobało radio:no - skoro zawsze było i działało to
znaczy fałszywy trop (ja dawno temu używałem avermedia tylko do
oglądania sat z wejścia wideo)

Ale o tym nie napisałeś...
Krystian T.
                 "Errare humanum est."