[OT] Core 2 Duo i przerwania - czy to jest OK?

Wojciech Błaszkowski wojciech w blaszkowski.com
Czw, 5 Lis 2009, 10:48:39 CET

Bo masz pewnie 1 fizyczny CPU.

--
Pozdrawiam, Best regards, Mit freundlichen Grüßen,

Wojciech "Wojtosz" Błaszkowski
www.blaszkowski.com
GSM: +48 600 197 207
JID: wojtosz w jabber.biz.pl