locale po instalacji bez instalatora (chroot)

Remigiusz 'Enleth' Marcinkiewicz enleth w enleth.com
Pią, 6 Lis 2009, 12:23:35 CET

On Friday 06 November 2009 10:22:48 Arkadiusz Chomicki wrote:
> do tego mimo ze mam ustawione w /etc/sysconfig/i18n LANG=pl_PL.UTF-8 to
> locale pokazuje

> jak przejde na roota przez su to locale ustawia sie poprawne, zgodnie z
> tym co jest w /etc/sysconfig/i18n
>
> po instalacji zainstalowalem localedb-src-2.11-2.i686
> i wykonalem localedb-gen

A SUPPORTED_LOCALES ustawione? Wydaje mi się, że dla localedb-gen to jest
istotny wpis.

--
Remigiusz "Enleth" Marcinkiewicz, enleth w enleth.com
WWW http://enleth.com http://heroes.net.pl