pulseaudio

Krzysztof Garus bajcik w kolos.math.uni.lodz.pl
Pią, 6 Lis 2009, 23:31:57 CET

hej,

gdzie można wstępnie poczytać o tym co zrobić żeby to ustrojstwo
działało, i z grubsza jaka jest jego budowa i filozofia?

bo nie wiem na oko czym róznią się alsa-plugins-pulse-1.0.20-2.i686 od
pulseaudio-alsa-0.9.19-1.i686, co jest nakładną na co, ani co jest
alternatywą do czego.

Kiedyś było tylko /dev/dsp i było prosto, alsa też mi chodziła, a teraz
nie wiem co i jak diagnozować.

Zauważyłem że każdy program używający dźwięku uruchomił proces
pulseaudio i stanął czekając na coś (wliczając iceweasel z youtubem).

pozdrówka
--
Krzysztof Garus
  http://kolos.math.uni.lodz.pl/~bajcik/  #GG 2065861