vixie-cron, zadania "weekly" a zmiana czasu

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Pon, 9 Lis 2009, 13:36:44 CET

Witam,

Tak mnie ostatnio tknęło gdy zobaczyłem podwójne backupy...
Czy to poniższe przypadkiem nie oznacza problemów?

root w hotel ~> grep weekly /etc/cron.d/crontab
02 2 * * 0      root    /bin/run-parts /etc/cron.weekly
root w hotel ~>

Oczywiście wszystko aktualne i nietykane:

root w hotel ~> rpm -qf /etc/cron.d/crontab
vixie-cron-4.1-23.x86_64
root w hotel ~> rpm -V vixie-cron-4.1-23.x86_64
root w hotel ~>

cron.weekly będzie wykonywany o 2:20 w każdą niedzielę.
Czy przypadkiem nie oznacza to, że przy każdej wiosennej zmianie czasu
zadania tygodniowe się nie wykonają? W końcu po 1:59 pojawia się wtedy
godzina 3:00...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944