[th-test] problem z php 5.2.11.7

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Pią, 13 Lis 2009, 13:43:59 CET

On Fri, 13 Nov 2009, Lukasz wrote:

> Właśnie wymyśliłem...
>
> Po updejcie do 5.2.11.8 jest to samo ale na moje problemy pomaga zmiana
> nazwy pliku /etc/php/conf.d/pcre.ini na PCRE.ini - ładuje się przed
> SPL.ini i doinstalowanie php-session.

Dzięki, pomogło. Dwie uwagi:
1.) Potrzebowałem tej "sztuczki" na systemie 32bitowym (i686),
     na Ac (amd64) i Th (x86_64) działa z poldka bez tej zmiany,
     trzeba tylko te wszystkie nowe pakiety doinstalować.
2.) Tak z ciekwości, jakie jest logiczne uzasadnienie
     tego "rozdrobnienia" na podpakiety??
--
pzdr
Stacho Pal