[OT] Czy ktoś używa?

Paweł Muszyński pmuch w zamek.szczecin.pl
Sob, 14 Lis 2009, 15:27:58 CET

Arkadiusz Miskiewicz pisze:
> [...]
>>> wynalazek. Póki co wiele nie używałem - raz testowo, transfer szedł
>
> Jako kilka portów szeregowych, opis pod:
> http://www.thinkwiki.org/wiki/Ericsson_F3507g_Mobile_Broadband_Module
>
> ps. bez karty SIM z podanym pinem nie zadziała nic, łącznie z GPSem

No i jeszcze w IBMach trzeba uważać, bo w BIOSie mają whitelistę
sprzętów z którymi chodzą - i np. ten 5530 od Della nie chodzi, BIOS
blokuje uruchamianie systemu.

BTW - czy orientuje się ktoś może jak za pomocą komend AT wywoływać
krótkie kody (sprawdzanie salda itp?)

--
Paweł Muszyński