qemu + kvm

Wieslaw Kierbedz w.kier w farba.eu.org
Wto, 17 Lis 2009, 23:46:06 CET

Adam Gapiński anonsuje::
> Osóbka znana jako Wieslaw Kierbedz, wystukała:

> Przepraszam bardzo - nie wiem o co chodzi,
Proszę bardzo.
> ale grsecurity w Ra działał z
> vmware. Teraz mam Ac (bez grsecurity, bo jest bez) i vmware też działa. Co
> mam ściągnąć (do Ac, co ma wszystkie moduły, któryc używam) żeby
> zweryfikować że nie działa?

Wątkodawca używa Th lub Ti i kernel 2.6.31. U mnie VMw/VirtBox przestały działać w okolicach 2.6.27 z grsecurity.
Jeżeli masz działający system, to go nie psuj.
Mnie chodziło o kogoś, kto używa qemu na kernelach >= 2.6.27, bo sam używałem akurat pozostałej dwójki vm.
Żeby zweryfikować, czy to się zmieniło (sam od pół roku używam na desktopie kerneli przebudownych bez grsecurity i apparmor).

Żeby uzyskać kernel inny niż w repo trzeba go sobie niestety samemu zbudować.
Albo kernel-desktop albo kernel z odpowiednimi bcondami wyłączonymi.
--
wK