Jaka karta WiFi na PCMCIA?

Remigiusz 'Enleth' Marcinkiewicz enleth w enleth.com
Pon, 23 Lis 2009, 07:52:36 CET

On Monday November 23 2009 00:58:00 Michal Kochanowicz wrote:

> Masz rację. Okazało się że sterownik nie był zainstalowany (nie wiem
> skąd informacja że on nie ma WiFi, to nie mój komputeR). Po
> zainstalowaniu mogę sobie włączyć i wyłączyć radio przez Fn-F5, ale poza
> tym nic się nie zmienia.  Kontrolki na panelu oznaczające jak sądzę WiFi
> i BT nie zapalają się. I nie widzi żadnej sieci Wifi. BT nie
> sprawdzałem, bo chyba też nie ma sterownika a dzisiaj już nie mam siły z
> tym walczyć :(

A  killswitch? Pod przednią krawędzią laptopa, musi być ustawiony w położenie
przy którym widać zieloną część przełącznika. Poza tym, zainstaluj firmware
(pakiet iwl-*-ucode, odpowiedni do modelu) załaduj moduł rfkill, upewnij się
że w dmesgu wykryło sieciówkę i nie czepia się, że czegoś brakuje i zrób
ifconfig wlan0 down && ifconfig wlan0 up. Po tym wszystkim powinno na dobre
zacząć działać.

No, chyba, że to Atheros, wtedy nie pomogę, nie znam się na nich.

--
Remigiusz "Enleth" Marcinkiewicz, enleth w enleth.com
WWW http://enleth.com http://heroes.net.pl