Jaka karta WiFi na PCMCIA?

Remigiusz 'Enleth' Marcinkiewicz enleth w enleth.com
Wto, 24 Lis 2009, 12:13:33 CET

On Tuesday November 24 2009 11:20:20 Pawel Golaszewski wrote:

> To mało widziałeś :P
>
> Mam 4965 i non stop są jakieś problemy z mikrokodem. Intel to niby
> poprawia, ale baaardzo ociężale.
> To nie jest dobra karta...

3945 od ponad dwóch lat mi żadnych problemów nie robi, 2200 wcześniej tak
samo. 4965 być może faktycznie jest problematyczna, sam nie używam chociaż
miałem z nią do czynienia przy okazji konfigurowania systemów na róznych
laptopach, przy takiej styczności problemów mogłem nie zauważyć. Konfigurowało
się tak samo jak 3945 i wstępnie działało.

> Stanowczo lepsze są karty 2200 i 2915, jeżeli tylko "n" nie jest
> potrzebne. Ale nie wiem czy one były na miniPCI-E.

Nie były. Czyli zostaje 3945.

Ciekawe, jak działają te najnowsze Intele, 5xxx - ktoś wie?

--
Remigiusz "Enleth" Marcinkiewicz, enleth w enleth.com
WWW http://enleth.com http://heroes.net.pl