Jaka karta WiFi na PCMCIA?

Remigiusz 'Enleth' Marcinkiewicz enleth w enleth.com
Wto, 24 Lis 2009, 22:20:14 CET

On Tuesday November 24 2009 21:29:03 Pawel Golaszewski wrote:

> Cały iwlagn ma wyłączone zarządzanie zasilaniem i dlatego 2.6.31 nie
> używam. Nie da się uśpić maszyny z tego powodu (4965). 2.6.32 _podobno_ ma
> mieć już to unormalizowane. Zobaczymy.

Na razie 2.6.32-rc8 w ogóle ma jakieś problemy z uśpieniem, podczas gdy na
2.6.31 AFAIR działało, na TP X60 z 3945 (czyli część iwlwifi jednak to
zarządzanie zasilaniem ma). .32-rc8 robi zwis przy pustym ekranie z kursorem
tekstowym w rogu i migającą lampką od uśpienia. Poza tym, powertop wypisuje
kosmiczne wartości zużycia energii (250-700W) i ilości przerwań (kilka tysięcy
do kilkuset milionów, obok wypisuje że procesor wyrabia tym sposobem 800%
normy...)

--
Remigiusz "Enleth" Marcinkiewicz, enleth w enleth.com
WWW http://enleth.com http://heroes.net.pl