[TH] Przestawianie się zegara systemowego

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Śro, 25 Lis 2009, 18:10:50 CET

Dnia środa, 25 listopada 2009, Daniel Dawid Majewski napisał:

> Uzupełnienie :
> $ uname -r
> 2.6.31.6-2
>
> poldek:/all-avail> ls -I tzdata
> tzdata-2009q-1.noarch

Dzisiaj dwa razy zegar mi się przestawia przy restarcie, ale ZANIM dyski
zostały odmontowane. Efekt - przy starcie fsck krzyczał, że dysk ma błędy,
bo był podmontowany w przyszłości. Ale teraz specjalnie zrobiłem restart i
efektu nie udało się uzyskać. Nie wiem, czemu tak było.

$ sed '/^\($\|\s*#\)/d' /etc/sysconfig/timezone
ZONE_INFO_DIR="/usr/share/zoneinfo"
ZONE_INFO_SCHEME="posix"
ZONE_INFO_AREA="Europe"
TIME_ZONE="Warsaw"
TIMEZONE="Europe/Warsaw"
$ sed '/^\($\|\s*#\)/d' /etc/sysconfig/clock
UTC=false
ARC=false
SRM=false
$ uname -r