Poldek - jak pobrać wszystkie PHPy?

Adam Gapiński adas-news w artikon.pl
Śro, 25 Lis 2009, 18:51:48 CET

Osóbka znana jako Pawel Dobielski, wystukała:

> wszystkie paczki php, lacznie z php4
>
> poldek:/all-avail> get php*

Myślę, że nie o to chodziło, bo w ten sposób nie będą spełnione zależności.
Lepiej tak jak wątkodawca - użyć install --fetch
Co do keep downloads, to trzeba by sprawdzić, bo jeśli jest na "no" to usuwa
pakiety z cache po instalacji, której tutaj by nie było. Czyli powinny
zostać w cache dopóki ich nie zainstalujesz...

pozdrawiam
--
Adam Gapiński ::::: adas-news (at) artikon (dot) pl