Nawigacja i GPS pod PLD

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Nie, 29 Lis 2009, 10:54:41 CET

Zakupiłem ci ja sobie do mojego laptoka kartę WWAN z wbudowanym odbiornikiem
GPS, który nawet udało się odpalić pod PLD (karta Dell 5530 na miniPCI).
Teraz zastanawiam się, co z tą nową funkcjonalnością zrobić i czy jest
jakiś sensowny program do nawigacji dostępny na Linuksa? W repozytorium nic
oprócz gpsd (który do nawigacji nie służy) nie znalazłem. Mogę sobie co
prawda odpalić przez wine np. Automapę, ale ani nie jest to koszerne, ani
nie działa dobrze (np. problem ze złapaniem fix-a - wersja pod Windows
łapie). Znalazłem informacje o navit, tylko że tego pod PLD nie ma
(spróbuję z paczek źródłowych, może zrobię speca, jeśli zadziała), a ja nie
mam za bardzo czasu na przerabianie.

Czy ktoś ma jakieś doświadczenie w tej dziedzinie?