NetworkManager nie widzi eth0

Wojciech Błaszkowski wojciech w blaszkowski.com
Pią, 2 Paź 2009, 09:49:11 CEST

Dnia czwartek 01 październik 2009, Przemysław Zając napisał:

> Jakiś czas temu zauważyłem mały problem. NetworkManager applet nie widzi
> interfejsu eth0 w laptopie. Interfejs wlan0 jest widziany  i łączy się z
> sieciami. W momencie gdy miałem ifplugd zainstalowany to po podłączeniu
>  kabla  ustawiał się interfejs eth0 ale w nm-applet tego nie było widać,
>  tak jak by nie było połączenia. Miał ktoś podobny problem

U mnie z kolei nie widzi wlan0, a widzi eth0.

[root w conflux ~]# uname -a && rpm -q NetworkManager && lspci | egrep -i
"(network|ethernet)"
Linux conflux 2.6.31.1-0.1 #1 SMP Thu Oct 1 11:40:05 CEST 2009 x86_64
Intel(R)_Core(TM)2_Duo_CPU_____T5470__ w _1.60GHz PLD Linux
NetworkManager-0.7.1-1.x86_64
03:00.0 Ethernet controller: Broadcom Corporation BCM4401-B0 100Base-TX (rev
02)
0c:00.0 Network controller: Broadcom Corporation BCM4311 802.11b/g WLAN (rev
01)

>  albo wie jak to rozwiązać?

Podeślij wynik powyższego, może coś się wymyśli.

--
Pozdrawiam, Best regards, Mit freundlichen Grüßen,

Wojciech "Wojtosz" Błaszkowski
www.blaszkowski.com
GSM: +48 600 197 207
JID: wojtosz w jabber.biz.pl