OT: dysk 2TB?

Łukasz Jagiełło jagiello.lukasz w gmail.com
Pią, 2 Paź 2009, 15:53:28 CEST

W dniu 2 października 2009 14:44 użytkownik Jacek Osiecki
<joshua w hybrid.pl> napisał:
> Witam,
>
> Takie pytanko zupełnie offtopic: czy ktoś próbował powalczyć z dyskami 2TB?
> Chcę na jednym serwerze (Dell Poweredge 840) zamienić 3x500GB (raid5) na
> 2x2TB (raid1), ale nigdzie nie udało mi się znaleźć informacji czy taki
> zestaw będzie potrafił ruszyć...

Takiej konfiguracji nie próbowałem, ale bardzo możliwe że bez
odpowiedniego update-u FW będzie problem, ponieważ kontroler nie
będzie widział tak dużych dysków. Podobny problem był przy dyskach
1.5TB i 1TB. Spodziewał bym się podobnego zachowania na dyskach 2TB, a
poweredge 850 już trochę czasu mają i nie były przewidziane na takie
dyski. Poza tym dysk nie od Dell-a może nie działać w ich serwerach.

--
Łukasz Jagiełło
lukasz<at>jagiello<dot>org