kernel-vanilla i pliki nagłówkowe

Lukasz Michalski lm w zork.pl
Pon, 5 Paź 2009, 12:45:36 CEST

Pawel Kwiatkowski wrote:

> http://www.pld-users.org/pl/przewodniki/budowanie-niestandardowego-kernela

Dzięki za tą wskazówkę. --alt_kernel w builder.sh to jest to czego szukałem.

Po przebudowaniu nvidia, VirtualBox i restartcie z kernel-vanilla gdb
ruszył, ale potykał się na pierwszym dlopn(). Zbudowałem oficjlany
gdb-6.8 bez wszystkich patchy które są w specu i przestał się potykać.

Natomiast straciłem dźwięk (hda_intel + alsa + pulseaudio) - w alsaconf
mam teraz kartę "PulseAudio" i jeden potencjometr do wszystkiego. To
jakaś nowość w 2.6.31 ?

Dzięki jeszcze raz za pomoc.

pzdr,
Łukasz