Zmiana nazwy wielu plików z użyciem jednego polecenia i wyrażeń regularnych oraz find

Daniel Dawid Majewski doctorque w o2.pl
Czw, 8 Paź 2009, 12:08:42 CEST

Pewnego dnia wpadła wieść od Bart. i powiedziała :

> Zglos im bug-a
Sed mi działa i to dla mnie najważniejsze, najczęściej używam skryptów, bo ten sposób uważam za bardziej rozwijający i
szybki.
--
Pozdrawiam,
Daniel Dawid Majewski