ntpd odmawia otwarcia portu 123 na adresie wildcardowym IPv6 ::

Wojciech Błaszkowski wojciech w blaszkowski.com
Śro, 14 Paź 2009, 09:32:06 CEST

Dnia wtorek 13 październik 2009, Arkadiusz Miskiewicz napisał:

> Brakuje strace. Druga sprawa to to, że w naszym 2.6.3x są błędy z
>  bindowaniem  w vserverowej łatce ale nie powiem czy akurat ten problem z
>  tego wynika.

Taki trochę OT może, ale..
Bartek, nie chcesz spróbować kernel-ltm ? np.: 2.6.27.37 ?
Na moich maszynach sprawuje się na prawdę świetnie.

--
Pozdrawiam, Best regards, Mit freundlichen Grüßen,

Wojciech "Wojtosz" Błaszkowski
www.blaszkowski.com
GSM: +48 600 197 207
JID: wojtosz w jabber.biz.pl