[AC] Czego brakuje PHP żeby Apache się wystartował?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Śro, 14 Paź 2009, 14:32:46 CEST

Dnia środa, 14 października 2009, Zbyniu Krzystolik napisał:

> No nie, kto to widział, żeby robić upgrade stabilnej wersji i spodzewać
> się, że będzie potem działać. ;->

Oj, nudno tak jakoś ;-D Jak się syslog-ng-2.x nie wiesza to sprzęt chodzi i
chodzi (trzeba było zrobić downgrade do 1.6, bo tak to co jakiś czas system
był kaput). No to się wrzuca nowsze pakiety, chociażby żeby potem zgłosić
ewentualny problem, coby inni się nie bujali ;-)