Zwis X-ów (i915) pod kernelem 2.6.31.4

Remigiusz 'Enleth' Marcinkiewicz enleth w enleth.com
Czw, 15 Paź 2009, 22:43:34 CEST

Dnia czwartek 15 październik 2009 o 22:01:41 Łukasz Maśko napisał(a):
> Czy ktoś miał podobnie? Ewentualnie jak to diagnozować (jak pisałem, w
> logach nic nie ma). Mój laptop ma grafikę z chipsetem Intela, zainstalowane
> mam Th+ready+test, wszystko co najnowsze (z wyjątkiem KDE, bo jestem ciągle
> przy wersji 3.5.10).

Potwierdzam. Wszystko tak samo, z tym, że na KDE4. ThinkPad X60. Wróciłem do
.30, bo .31 ma oprócz tego jeszcze jakieś zmiany które zwiększają zużycie
energii o 10-20% nawet przy niezawieszających się Xach.

--
Remigiusz "Enleth" Marcinkiewicz, enleth w enleth.com
WWW http://enleth.com http://heroes.net.pl