udev zwiecha, kde4 mleko na ekranie

Przemysław Zając zajac_p w o2.pl
Wto, 20 Paź 2009, 11:57:25 CEST

Witam.
Ostatnio kupiłem nowego laptopa Lenovo U350 i zacząłem instalować na nim PLD.
Niby prosta sprawa ale jak to z dziwnym sprzętem bywa trzeba go nakarmić
najnowszym kernelem żeby zaczął działać (Karty sieciowe Broadcoma)
Mam kernel 2.6.31 z th-test i prawie wszystko działa dobrze tzn
1) przy starcie systemu tak w 50% nie wstaje, zacina się i nic dalej się nie
robi, jakiś pomysł?
2) jak już wystartuje to jest ok ale karta sieciowa żeby zaczęła działać to
muszą być załadowane dwa moduły broadcom i tg3 i to dokładnie w tej
kolejności, jak to zrobić? Próbowałem dodać do /etc/modules i próbowałem też
robić modprobe w rc.local ale to nic nie daje
3) jak włączę sobie kdm i wybiorę twm to pięknie działa, ale jak wybiorę kde
to się robi mleko na ekranie po zalogowaniu, mogę sobie machać myszką ale to
tyle, efekty wyłączyłem. Wie ktoś jak zmusić kde do działania?

Przemysław Zając
JID: zajac w jabber.org
 GG: 7855838