Mojej myszce się coś poj***** - solved, spsute gesty w kde4

Kamil Dziedzic kamil.listy w klecza.pl
Wto, 27 Paź 2009, 22:27:34 CET

Witam.

Od jakiegoś czasu (może od ostantniej większej aktualizacji którą robiłem parę
dni temu) moja myszka warijuje. Objawia się to tym, że nie mogę w nic np.
kliknąć albo jak klikam to później próbuje mi przesunąć jakiś element (w
amaroku). Po restarcie X'ow wszystko wraca do normy na chwilę - nie wygląda mi
to więc za bardzo na problem z mychą ale może się mylę.

Po śledztwie doszedłem do wniosku, że wiesza się przy używaniu środkowego
przycisku myszy. Wygląda to tak jakby się wciskał ale już nie puszczał przy
czym zaczyna się tak dziać co któreś użycie. W załączniku log xev'a. Co
ciekawe w logu widać wyraźne "Button pressed" i "Button released".

Problem rozwiązany. Wpadłem właśnie na pomysł wyłączenia gestów myszy w kde i
działa (gesty mam właśnie pod środkowym)... jak ja nie cierpię kde4... ech.

Może komuś się przyda a może ktoś ma pomysł jak inaczej to obejść tak abym
mógł używać gestów?
--
Pozdrawiam, Kamil Dziedzic