Re: kernel-desktop i bfs

Bart. uzi18 w o2.pl
Pią, 4 Wrz 2009, 21:40:18 CEST

Dnia 4 września 2009 15:22 Witold Firlej <pld.lists w grizz.pl> napisał(a):

> budujemy z --with bfs
>
> Coś konkretnego przy testowaniu Cię interesuje? Czy tylki zbudować,
> uruchomić i normalnie używać?

Tak ale dla th puscilem testbuild mozesz sobie sciagnac paczki jesli jeszcze nie zniknely.

Z podstawowych bledow jakie aktualnie sa wylapane to po uspieniu jajko sie nie wybudza
podobno u ck dziala ;)
Uaktualnilem latke i jest w pewnych sytuacjach o wiele lepiej.

Testuj ciekaw jestem zdania innych osob ;)

Pozdrawiam
Bartek