kernel-desktop i bfs

Witold Firlej pld.lists w grizz.pl
Nie, 6 Wrz 2009, 08:58:05 CEST

2009/9/4 Bart. <uzi18 w o2.pl>:

> Tak ale dla th puscilem testbuild mozesz sobie sciagnac paczki jesli jeszcze nie zniknely.
>
> Z podstawowych bledow jakie aktualnie sa wylapane to po uspieniu jajko sie nie wybudza
> podobno u ck dziala ;)
> Uaktualnilem latke i jest w pewnych sytuacjach o wiele lepiej.
>
> Testuj ciekaw jestem zdania innych osob ;)
>
> Pozdrawiam
> Bartek

Ok Mam zonka...

kernel-desktop-bfs-2.6.30.5-4.x86_64 (poprzedni relase był chyba ok)

Ma jakieś problemy z mdadm.

Objawy

1/ nie mogę wygenerować geninitrd podczas działania na
kernel-desktop-bfs. Uparcie stoi na:

    geninitrd: Finding RAID details using mdadm for rootdev=/dev/md1

2/ podczas botowania przechodzi Enabling SAK sequence i znów stoi na
mdadm (o tym ostatnim nie pokazuje się nawet komunikat.)

Na 2.6.30.5-desktop-1 wszystko śmiga.

--
::  Witek Firlej  ::
Voiceless it cries, Wingless flutters, Toothless bites, Mouthless mutters.