Problemy z drukarką Epson na USB - wcześniej działało.

Krzysztof riggyk w gmail.com
Nie, 6 Wrz 2009, 18:30:23 CEST

Dnia niedziela 06 wrzesień 2009 o 17:41:51 Adam Skowroński napisał(a):
> Reasumując: wygląda na to, że CUPS działa, tylko w jakiś dziwny sposób
> nie może się dostać do fizycznego urządzenia.
> Połączenie USB działa - bo mogę skanować. Więcej - używając escputils
> mogę wymusić na drukarce jakieś czyszczenia głowic itp.
>
> Ale sam CUPS - nie gada z drukarką.
> Jakies pomysły macie na to?

Ze swej strony mogę jedynie potwierdzić, że u mnie po upgrade cups do 1.4.0
też nie może dogadać się z moją drukarką Xerox Phaser 3117 na USB. Na początku
myślałem, że to przez upgrade cups-driver-splix do 2.0.0, bo z tą wersją mi
już wcześniej nie działało, więc cofnąłem do wcześniej ręcznie zbudowanego
cups-driver-splix-1.1.1. Nic to nie dało.

Po usunięciu drukarki i próbie dodania ponownie, po prostu nie wykrywa
urządzenia, więc to chyba z cups coś nie halo. Nie zagłębiałem się w problem,
bo potrzebowałem aby drukarka działała w trybie natychmiastowym, więc zrobiłem
downgrade cups do 1.3.1 - na razie po problemie. Jeśli pojawi się lepsze
rozwiązanie, to chętnie skorzystam.

--
Krzysztof Rygielski
Registered Linux User: #455470