problem z PyDev i PyQt4 i serial

Sylwester Gruszka gruszex w gmail.com
Wto, 8 Wrz 2009, 13:05:58 CEST

Witam,

ponieważ google niewiele mówi na ten temat piszę tutaj.

Pydev po pierwsze cały czas pluje mi się o importy rzeczy z PyQt4 i serial (w
linii z takimi importami pokazuje błąd unresolved import, mimo, że oba te
pakiety dodałem do ścieżek i do forced builtins w konfiguracji)

Po drugie myślę, że jest to związane z drugim problemem: podczas debugowania w
konsoli mam takie komunikaty:
------------------------
pydev debugger: Unable to find real location for:
/usr/share/python2.6/threading.py
pydev debugger: Unable to find real location for: /usr/lib/python2.6/site-
packages/PyQt4/__init__.py
pydev debugger: Unable to find real location for: /usr/share/python2.6/site-
packages/serial/__init__.py
pydev debugger: Unable to find real location for: /usr/share/python2.6/site-
packages/serial/serialposix.py
pydev debugger: Unable to find real location for: /usr/share/python2.6/site-
packages/serial/serialutil.py
------------------------

No i rzeczywiście nie ma tam tych plików, są same pliki z kodem bajtowym :|

poldek:/all-avail> search -f *PyQt4*__init__.py
Przeszukiwanie pakietów..........................................zrobione.
No package matches '*PyQt4*__init__.py'

Co mogę w takiej sytuacji zrobić? To jest bardzo wkurzające bo pydev w takiej
sytuacji przeszkadza zamiast pomagać :/

wersja eclipse  3.5.0
wersja pydev 1.5

--