KDE 4.3

Andrzej Nakonieczny anakonieczny.pld-users-pl w e-list.pingwin.eu.org
Pią, 11 Wrz 2009, 22:52:29 CEST

Hej

	Po wykonaniu aktualizacji KDE do wersji 4.3 przy każdym jego
uruchomieniu kdeinit skanuje mi folder Desktop. Ponieważ mam w nim
katalog z repozytorium SVN z ponad 200 tyś plików to trwa to
niemiłosiernie długo (kilka minut), w tym czasie praktycznie nic się nie
da zrobić. Czy ktoś ma pomysł jak to cudo wyłączyć? W KDE 4.2 nie ma
takiego problemu. W Desktop Search (Nepomuk) mam wszystko co możliwe
powyłączane.

Pozdrawiam,
Andrzej