pld na angielskiej wikipedii

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Sob, 12 Wrz 2009, 16:27:16 CEST

>>> http://en.wikipedia.org/wiki/PLD_Linux_Distribution

> Jak ktoś chce to niech działa.

> ... a tu nie zrozumiałem. To taka próba powiedzenia, że pld jest martwym
> projektem? Pozdrowienia ze świata umarłych w takim razie.

> Tu nas jest trochę.

Nieprawda. Developerów na Twoim poziomie jest w PLD zaledwie kilku.
Cała reszta to specjaliści od gadania: "niech ktoś zrobi",
"weźcie zróbcie", "mógłby ktoś powalczyć"...

--
Dariusz Laskowski                                Najlepsze programy to te,
darlas at post.pl                                które można obsługiwać tylko