netia

Łukasz Zając lukasz.zajac w gmail.com
Nie, 13 Wrz 2009, 21:27:19 CEST

Konkretnie to najlepiej kupić cokolwiek z linksysa z nimi jest zero
problemów. WAG200G albo WAG54G2 albo cokolwiek innego. Mam u siebie
linie o baaaaaardzo słabych parametrach przerabiałem na niej dlinka
edimaxa pentagrama i dopiero po wymianie na linksysa wszystko ma ręce
i nogi. Nie zrywa połączeń.