hpasm na PLD Th

Grzegorz Pietrzak grzes w artikon.pl
Czw, 17 Wrz 2009, 11:31:56 CEST

Dnia środa, 16 września 2009, Artur Frysiak napisał:

> A jaka jest pierwsza linijka skryptu? Czy uruchomiony jak niżej:
> $ bash skrypt
> działa?

Cholera, pomogło...
Skrypt ma wpisane oryginalnie /bin/sh,
ale już sam próbowałem zmienić na /bin/bash.
Tylko zmyliło mnie to, że jest on wywoływany z innego skryptu,
czyli z /etc/rc.d/init.d/hpasm, i tak cały czas był problem.
Teraz przyszło mi do głowy zobaczyć, jak w skrypcie startowym wygląda
wywołanie...

I ten skrypt ma wpisane:

#############[ciach]
SCRIPT=/opt/compaq/hpasm/etc/hpasm

# See how we were called.
case "$ACTION" in
  start)
        sh $SCRIPT start $ADDARGS
        RETVAL=$?
        [ $RETVAL -eq 0 ] && touch /var/lock/subsys/hpasm
        exit $RETVAL
        ;;

Trochę chyba panom w HP nie poszło...

Dzięki i pozdrawiam
--
Grzegorz Pietrzak || grzes w artikon.pl
Człowiek jak wiatr, winien zmieniać kierunki, by przetrwać.