Th: jak użyć fcgi + php + suphp? :)

Arkadiusz Rdest weed w punkt.pl
Czw, 17 Wrz 2009, 17:52:32 CEST

Jacek Osiecki wrote:
> On Tue, 15 Sep 2009, Arkadiusz Rdest wrote:

> Niby wszystko OK, ale... chyba nie działa suexec :(
> Mianowicie wygląda na to, że nadal wykonuje się to jako user http - gdy
> zrobiłem katalog do którego miał dostęp wyłącznie ów "user" wyspecyfikowany
> w SuexecUserGroup, to w logach serwera widzę "access denied". Gdy tylko
> zmieniłem uprawnienia by mógł go czytać user http - ruszyło...

apache, czyli user http musi miec dostep (odpowiednie prawa) do katalogu
i plikow z wrapperami.
bo tak naprawde to httpd odpala te wrappery. tylko zaraz prawa sa
"zrzucane" na rzecz usera ktorego podasz w konfiguracji suexec.

po odpaleniu jakeigos skrypciku php, zrob sobie ps awux i zobacz kto
jest wlasccielem procesu/procesow) php.fcgi. powienien byc user.

--
  Arkadiusz Rdest